Detail publikace
Light Sport Aircraft Auto-Land System
VLK Jan, CHUDÝ Peter a PRUSTOMĚRSKÝ Milan. Light Sport Aircraft Auto-Land System. In: 38th Digital Avionics System Conference (DASC) - 2019 Conference Proceedings. San Diego, USA: Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2019, s. 1-10. ISBN 978-1-7281-0649-6.
Název česky
Systém automatického přistávání pro lehký sportovní letoun
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
angličtina
Autoři
Vlk Jan, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT)
Chudý Peter, doc. Ing., Ph.D. MBA (UPGM FIT VUT)
Prustoměrský Milan, Ing. (UPGM FIT VUT)
Chudý Peter, doc. Ing., Ph.D. MBA (UPGM FIT VUT)
Prustoměrský Milan, Ing. (UPGM FIT VUT)
Klíčová slova
lehký sportovní letoun, autopilot, Lineárně Kvadratický Regulátor, automatické přistávání, letový test
Abstrakt
Tento článek představuje systém automatického přistávání pro lehký sportovní letoun společně s výsledky experimentálního ověření prostřednictvím letových experimentů. Navržený Lineárně Kvadratický Regulátor (LQR), který byl implementován v rámci digitálního autopilota byl validovaný s využitím požadavků inspirovaných leteckým standardem SAE AS94900. Robustnost navrženého autopilota byla testována na lehkém sportovním letounu.
Rok
2019
Strany
1-10
Sborník
38th Digital Avionics System Conference (DASC) - 2019 Conference Proceedings
Konference
38th IEEE/AIAA Digital Avionics Systems Conference, San Diego, California, USA, US
ISBN
978-1-7281-0649-6
Vydavatel
Institute of Electrical and Electronics Engineers
Místo
San Diego, USA, US
DOI
UT WoS
000588253200118
EID Scopus
BibTeX
@INPROCEEDINGS{FITPUB12040, author = "Jan Vlk and Peter Chud\'{y} and Milan Prustom\v{e}rsk\'{y}", title = "Light Sport Aircraft Auto-Land System", pages = "1--10", booktitle = "38th Digital Avionics System Conference (DASC) - 2019 Conference Proceedings", year = 2019, location = "San Diego, USA, US", publisher = "Institute of Electrical and Electronics Engineers", ISBN = "978-1-7281-0649-6", doi = "10.1109/DASC43569.2019.9081730", language = "english", url = "https://www.fit.vut.cz/research/publication/12040" }