Detail publikace
Testing Tools for Training and Education
KOTÁSEK Zdeněk a STRNADEL Josef a kol. Testing Tools for Training and Education. In: Proceedings of 12th International Conference on Mixed Design of Integrated Circuits and Systems. Krakow: Department of Microelectronics and Computer Science, Technical University of Lodz, 2005, s. 671-676. ISBN 83-919289-9-3.
Název česky
Diagnostické nástroje pro procvičování a výuku
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
angličtina
Autoři
Kotásek Zdeněk, doc. Ing., CSc. (UPSY FIT VUT)
a další
a další
Abstrakt
V článku jsou představeny nástroje pro procvičování a výuku principů z oblasti diagnostiky číslicových obvodů, zejména generování testů a návrhu pro snadnou testovatelnost. Nástroje byly vyvinuty na evropských univerzitách zahrnutých v projektu IST-2000-30193 REASON (Research and Training Actions for System on Chip Design). Nástroje mají za úkol pomoci studentům lépe porozumět daným tématům. Nástroje jsou také součástí příručky napsané v rámci projektu REASON. Některé z nástrojů pracují jako Java applety na uvedených WWW stránkách, jiné je možno spolu s dokumentací z WWW stránek stáhnout a používat off-line.
Rok
2005
Strany
671-676
Sborník
Proceedings of 12th International Conference on Mixed Design of Integrated Circuits and Systems
Konference
12th International Conference on Mixed Design of Integrated Circuits and Systems , Krakow, PL
ISBN
83-919289-9-3
Vydavatel
Department of Microelectronics and Computer Science, Technical University of Lodz
Místo
Krakow, PL
BibTeX
@INPROCEEDINGS{FITPUB7807, author = "Zden\v{e}k Kot\'{a}sek and Josef Strnadel and et al.", title = "Testing Tools for Training and Education", pages = "671--676", booktitle = "Proceedings of 12th International Conference on Mixed Design of Integrated Circuits and Systems", year = 2005, location = "Krakow, PL", publisher = "Department of Microelectronics and Computer Science, Technical University of Lodz", ISBN = "83-919289-9-3", language = "english", url = "https://www.fit.vut.cz/research/publication/7807" }