Detail publikace
Rendering fur directly into images
Zemčík Pavel, prof. Dr. Ing. (UPGM FIT VUT)
Pražák Martin, Ing. (FIT VUT)
Gutiérrez Diego (UNIZAR)
Reinhard Erik (UBRIS)
realistické zobrazení, zobrazení kožešin, zobrazení založené na snímcích
Je demonstrována použitelnost metody zobrazování kožešiny přímo do existujících obrázků bez nutnosti komplikovaně zobrazovat jednotlivé pixely, zjišťovat 3D geometrii a osvětlení. Kožešina je přímo přidávána do zobrazených objektů tak, že nejprve je odhadnuta hloubka a osvětlení a poté jsou části snímku překresleny pomocí 2.5D geometrie s modelem kožešiny. K tomuje uživateli k dispozici uživatelské rozhraní, pomocí něhož je možno řídit proces zobrazení kožešiny. Přínosem metody je zejména to, že pomocí velmi jednoduchého interafce a procesu je možnost získat poměrně složitý a kvalitní obraz a přidaná kožešina je vizuálně dobře vizuálně akceptovatelná, a to i při přijatých zjednodušeních.
@ARTICLE{FITPUB9456, author = "Tania Pouli and Pavel Zem\v{c}\'{i}k and Martin Pra\v{z}\'{a}k and Diego Guti\'{e}rrez and Erik Reinhard", title = "Rendering fur directly into images", pages = "612--620", journal = "Computers and Graphics", volume = 34, number = 5, year = 2010, ISSN = "0097-8493", language = "english", url = "https://www.fit.vut.cz/research/publication/9456" }