Detail publikace

Hardware Implementation of EWA

HEROUT, A.; ZEMČÍK, P. Hardware Implementation of EWA. Computer Vision and Graphics. Warsaw: Springer Verlag, 2004. p. 593-598. ISBN: 978-1402041785.
Název česky
Hardwarová implementace filtru EWA
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
anglicky
Autoři
Klíčová slova

RenderingSystems, Point-Based Graphics, Hardware Acceleration, Surfels

Abstrakt

Tento článek představuje nový algoritmus pro rasterizaci kruhovýchelementů 3D scény, které jsou promítány na stínítko monitoru jakoelipsy. Představovaný algoritmus - vhodný pro hardwarovou akceleraci -je založen na filtru Screen-Space Elliptical Weighted Average (EWA),který slibuje vysokou kvalitu zobrazení 3D scén, podporu průhlednýchobjektů ve scéně, antialising výsledného obrazu a textur, atd.

Thispaper presents a novel algorithm for rasterization of circular scene elementsprojected as ellipses, suitable for hardware acceleration of point-based scenerendering. The algorithm is based on the screen space Elliptical WeightedAverage (EWA) filter, promising high quality rendering, support for transparentobjects, screen space and texture space antialiasing, etc.

Rok
2004
Strany
593–598
Sborník
Computer Vision and Graphics
Konference
International Conference on Computer Vision and Graphics 2004, ul. Koszykowa 86, 02-008 Warsaw, PL
ISBN
978-1402041785
Vydavatel
Springer Verlag
Místo
Warsaw
BibTeX
@inproceedings{BUT17370,
  author="Adam {Herout} and Pavel {Zemčík}",
  title="Hardware Implementation of EWA",
  booktitle="Computer Vision and Graphics",
  year="2004",
  pages="593--598",
  publisher="Springer Verlag",
  address="Warsaw",
  isbn="978-1402041785"
}
Nahoru