Detail publikace
Hardware Implementation of EWA
RenderingSystems, Point-Based Graphics, Hardware Acceleration, Surfels
Tento článek představuje nový algoritmus pro rasterizaci kruhovýchelementů 3D scény, které jsou promítány na stínítko monitoru jakoelipsy. Představovaný algoritmus - vhodný pro hardwarovou akceleraci -je založen na filtru Screen-Space Elliptical Weighted Average (EWA),který slibuje vysokou kvalitu zobrazení 3D scén, podporu průhlednýchobjektů ve scéně, antialising výsledného obrazu a textur, atd.
Thispaper presents a novel algorithm for rasterization of circular scene elementsprojected as ellipses, suitable for hardware acceleration of point-based scenerendering. The algorithm is based on the screen space Elliptical WeightedAverage (EWA) filter, promising high quality rendering, support for transparentobjects, screen space and texture space antialiasing, etc.
@inproceedings{BUT17370,
author="Adam {Herout} and Pavel {Zemčík}",
title="Hardware Implementation of EWA",
booktitle="Computer Vision and Graphics",
year="2004",
pages="593--598",
publisher="Springer Verlag",
address="Warsaw",
isbn="978-1402041785"
}