Detail publikace

Cache-Based Parallel Particle Rendering Engine

TIŠNOVSKÝ, P.; HEROUT, A.; ZEMČÍK, P. Cache-Based Parallel Particle Rendering Engine. ElectronicsLetters.com - http://www.electronicsletters.com, 2003, vol. 2003, no. 1. ISSN: 1213-161X.
Název česky
Paralelní stroj pro zobrazování částicových systémů založený na mechanismech cache
Typ
článek v časopise
Jazyk
anglicky
Autoři
Klíčová slova

particle, surfel, particle renderer, particle rendering engine, FieldProgrammable Gate Array - FPGA, Content Addressable Memory - CAM,Digital Signal Processor - DSP, Programmable Switching Matrix - PSM,Configurable Logic Block - CLB, cache, spatial data locality

Abstrakt

Současné hardwarové prostředky zobrazování 3D grafiky efektivnězpracovávají rozměrné sady trojúhelníkových dat, ale nejsou vhodné prozobrazování scén založených na množinách bodů. Tento článek představujehardwarovou architekturu pro zobrazování těchto bodových dat. Použit jehardwarový model využívající FPGA (Field-Programmable Gate Array), DSP(Digital Signal Processor) a CAM (Content-Addressable Memory), vyvinutýv minulosti.

Current hardware graphics rendering engines efficiently process hugeamount of triangle data, but are not as suitable when operating onpoint-based scenes. This paper presents an architectural design forpoint-based rendering. We are using a previously developed hardwaremodel featuring FPGA, DSP and CAM memory.

Rok
2003
Strany
8
Časopis
ElectronicsLetters.com - http://www.electronicsletters.com, roč. 2003, č. 1, ISSN 1213-161X
Kniha
Electronics Letters
BibTeX
@article{BUT42291,
  author="Pavel {Tišnovský} and Adam {Herout} and Pavel {Zemčík}",
  title="Cache-Based Parallel Particle Rendering Engine",
  journal="ElectronicsLetters.com - http://www.electronicsletters.com",
  year="2003",
  volume="2003",
  number="1",
  pages="8",
  issn="1213-161X"
}
Nahoru