Course details
Rudiments of Marketing
Guarantor
Language of instruction
Czech
Completion
Credit+Examination
Time span
Department
Study literature
- ALSBURY, A., JAY R.: MARKETING TO NEJLEPŠÍ Z PRAXE. PRAHA, COMPUTER PRESS, 2002
- BUREŠ, I.: POZIČNÍ STRATEGIE V MARKETINGU. PRAHA, MANAGEMENT PRESS, 1998
- COOPER, J., LANE, P.: MARKETINGOVÉ PLÁNOVÁNÍ. PRAHA, GRADA, 1999
- DUFEK, J.: MARKETING - CESTA K ÚSPĚCHU FIRMY. BRNO, CATHY, 1997
- FORET, M.: JAK KOMUNIKOVAT SE ZÁKAZNÍKEM. COMPUTER PRESS, 2000
- FOSTER, T.R.V.: JAK ZÍSKAT A UDRŽET ZÁKAZNÍKY. COMPUTER PRESS, 2002
Fundamental literature
- ALSBURY, A., JAY R.: MARKETING TO NEJLEPŠÍ Z PRAXE. PRAHA, COMPUTER PRESS, 2002
- BUREŠ, I.: POZIČNÍ STRATEGIE V MARKETINGU. PRAHA, MANAGEMENT PRESS, 1998
- COOPER, J., LANE, P.: MARKETINGOVÉ PLÁNOVÁNÍ. PRAHA, GRADA, 1999
- DUFEK, J.: MARKETING - CESTA K ÚSPĚCHU FIRMY. BRNO, CATHY, 1997
- FORET, M.: JAK KOMUNIKOVAT SE ZÁKAZNÍKEM. COMPUTER PRESS, 2000
- FOSTER, T.R.V.: JAK ZÍSKAT A UDRŽET ZÁKAZNÍKY. COMPUTER PRESS, 2002