Detail práce
Simulace tekutin v reálném čase
Přimárním cílem této práce je simulace tekutin v reálním čase běžící na moderním programovatelným grafickým hardvéru. Práce začíná vysvětlením základních principů simulace tekutin se zaměřením na metodu Smoothed particle hydrodynamics. Následujúcí diskuze pak přináší stručný úvod do OpenCL jako i popis současného grafického hardvéru se zaměřením na odlišnosti při programování těchto specifických čipů ve srovnání s tradičními procesory. Poslední dvě kapitole této práce pak popisují návrh a implementaci problému.
simulace tekutin, smoothed particle hydrodynamics, uniformní mřížka, ray casting, OpenCL, GPU, OpenGL, Screen Space Fluid Rendering with Curvature Flow
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
- Bez otázek.
Herout Adam, prof. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Hrdina Jaroslav, doc. Mgr., Ph.D. (UM OADM FSI VUT), člen
Křivka Zbyněk, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Smrž Pavel, doc. RNDr., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Strnadel Josef, Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@mastersthesis{FITMT17488, author = "Mat\'{u}\v{s} Fedorko", type = "Diplomov\'{a} pr\'{a}ce", title = "Simulace tekutin v re\'{a}ln\'{e}m \v{c}ase", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2015, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/17488/" }