Detail práce
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - Mimořádná událost
Cílem práce je navrhnout a implementovat jednoduchou výukovou mobilní aplikaci pro děti, která formou hry ukazuje správný postup přivolání první pomoci při mimořádné události nehody vlaku. Práce se nejdříve zabývá obecnými zásadami poskytování první pomoci při mimořádné události a způsobu jejich výuky. Dále charakteristickými prvky vzdělávacích her, rozborem již existujících řešení a herním enginem Unity. Na základě nastudované teorie je navržena a následně v Unity implementována vzdělávací hra. V závěru práce je popsán průběh a výsledky testování. Výsledná verze hry je připravena ke zveřejnění.
Unity, Unity3D, herní engine, C#, výuková hra, mobilní aplikace, hra pro děti, první pomoc, mimořádná událost, Android, iOS, uživatelská rozhraní, Pejsek záchranář
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "A".
- Kolik z uvedených zdrojů informací jste alespoň z poloviny přečetl?
- Komise, například: Testoval jste průchodnost Vaší aplikací?
Beran Vítězslav, doc. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Burget Radek, doc. Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Fučík Otto, doc. Dr. Ing. (UPSY FIT VUT), člen
Lengál Ondřej, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT24091, author = "Jan Krej\v{c}\'{i}", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Mobiln\'{i} aplikace {"}Pejsek z\'{a}chran\'{a}\v{r}{"} - Mimo\v{r}\'{a}dn\'{a} ud\'{a}lost", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2021, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/24091/" }