Random Stuff
but useful...
Diplomové a bakalářské práce
Oficiální pokyny ke zpracování + šablony a odevzdané práce
Blog Prof. Herouta (články s radami o celém procesu)
Doporučení Prof. Zemčíka
Časté chyby a jak se jich vyvarovat!
Návod na tvorbu demonstračního videa
Pár rad pro tvorbu grafů (nejen pro BP/DP)
Důležité informace ohledně firemních a externích zadání BP/DP
Tvorba 3D aplikace
OpenGL bez zastaralých funkcí
Užitečné knihovny a ukázky
OpenGL tutorial
Vulkan tutorial
GPU Gems - zajímavé články o grafických efektech na GPU
Shadertoy - efekty implementované ve fragment shaderu WebGL
Co je to herní smyčka
Dynamika pevných těles
Články z vývoje detekce kolizí a fyzikálního enginu
Programování
OpenGL compute shader tutorial
Doporučené postupy v C++ od autora jazyka
C++ tutorial
Princip RAII
Ostatní
Výzkum